Sabtu, 16 Oktober 2010

Menyibuk..part2

Aku dari kecil dah terdedah dengan citer kartun dan anime,bila aku meningkat remaja aku jadikan tabiat tu menjadi hobi,dgn menbeli koleksi dvd,figura,komik,poster dan lain2 lagi yg berkaitan dgn anime..

Tapi aku bengang bila ada 0wg kritik tentang hobi aku,ckap hobi aku x padan dgn umur lah,mcam bdak2lah,menbazir lah,tak matang......Ape masalah diowg,tu hobi aku jadijgn nak menyibuk ckap hobi aku ape2 lah..
Aku x kacau pun hobi korang,jadi jgn kacau hobi aku..Aku bkan 0wg yg x bleh ditegur,cuma aku tak suke gan 0wg mcam ni menyibuk pastu ckap buat 0wg sakit ati..Cuba hormat hobi sese0wg,tu hobi dia jadibiar lah..
Aku ada sorang kawan,dia suke kumpul kad kahwin 0wg,mula2 aku rasa pelik tapi aku diam je sebab tu hobi dia jadi dia punya pasal lah..
Biar lah seseOwg tu ada hobi dia sendiri,walaupun pelik dipandangan oleh kita janji x menyusahkan 0wg lain sudah...




P/S:mmg betul pepatah melayu..mulut tempayan bleh tutup,mulut manusia???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan